[TC320] Santa Llocaia

Fàcil passejada circular des del barri de Palau del municipi de Santa Llocaia, a l'Alta Cerdanya. La ruta ens portarà fins el mirador a sobre del nucli de Naüja, girarem pel GR36 fins a Llous i tornarem pel camp d'aviació pels Prats d'Avall.

Des de Palau ens dirigim primer cap a l'església de Santa Llocaia i, just abans d'arribar-hi, davant de l'ajuntament, surt un camí amb marques grogues que seguirem fins a enllaçar amb el GR36 (blanc i vermell). Aquest camí ens duu fins baix el riu que, en travessar-lo, s torna un corriol que de primer segueix el rierol i després s'enfila pels terrers fins a un collet on trobem el GR36. Just abans serem en un magnífic mirador sobre la vall, amb tot el perfil del Pirineu davant nostre.

Seguirem el GR fins a la carretera que puja des de Santa Llocaia, a on el deixarem per a dirigir-nos cap a Llous.

Ara per la carretera local anem fins a travessar la via del Tren Groc i després la N116. Un cop creuda la carretera nacional, només ens cal anar seguint el camí per dirigir-nos a l'aeròdrom i fins a trobar el camí que ve de Llívia per retornar al punt de partida.