[TC163] Coll de la Creueta - La Moixera

Fàcil ruta circular amb raquetes de neu a la Baixa Cerdanya gironina, des del Coll de la Creueta fins La Moixera, tot descobrint la Pleta Roja i el Cap de la Creueta.

La proposta comença enfilant-nos al tossal de sobre el coll per l’esquerre i arribar al primer pla que hem anat vorejant per anar a sobre les Utrigues i, tot seguit, continuant, primer a la Pleta Roja i desprès a la Moixera, tot creuant el seguit d’ondulacions que fa el terreny.

En tot moment, gaudirem d’excepcionals vistes sobre tota la serra de Montgrony, el Puigllançada, el Puigmal, la Pedra Picada, el Taga, el Carlit, el Puigpedròs, etc. i, en alguns trams, veurem la Tosa d’Alp, el Pedraforca i les planes de la Cerdanya i la part alta del Ripollès.

Arribats a la Moixera, farem mitja volta, anant cap als Paravents de la Moixera i de la Pleta Roja, creuarem la coma de Migjorn i pujarem al Cap de la Creueta. Des d'allà, encararem la baixada cap al punt de sortida, anant aquest cop per la banda dreta del tossal.

Raquetes de neu al Coll de la Creueta
Vistes de la ruta de raquetes fins al Coll de la Creueta

[Per a dispositius mòbils, veureu millor aquest mapa en posició horitzontal]

Perfil de la ruta de raquetes de neu Coll de la Creueta

Distància:

Descarga
TC163-coll-de-la-creueta-pleta-roja-la-m
Documento XML 266.9 KB

Altres rutes amb raquetes de neu