[TC101] Pirineus 2000 - Circuits de raquetes 3 i 5

Proposta de ruta amb raquetes de neu des de Pirineus 2000, prop de Bolquera (Alta Cerdanya), enllaçant els circuits 3 i 5 indicats a la zona.

L'inici de l'excursió es troba a l'estació d'esquí del Bolquera - Pireneus 2000 a l'aparcament de l'oficina de turisme.  Sortim davant de l'oficina de turisme, enmig de cases rurals i petits edificis.  A continuació, arribem a una zona de jocs per a nens i seguim les tanques i les marques de raqueta dels circuits n ° 3 i 2.

Després d'haver baixat una mica de fusta; arribem a una plana. Allà, el marcat és una mica escàs, hem de pujar a la plana de l'esquerra.  Seguim pistes de tennis i passem per la carretera per un túnel. El nostre camí és paral·lel a la carretera provincial 618, ens condueix al lloc anomenat "les Estanyols".  Creuem la carretera D 618 i continuem pels circuits n ° 2 i 3. Més endavant arribem a una cruïlla de vies, agafem a l'esquerra el circuit n ° 3 "el camí de la glacera" associat al circuit n ° 5 "les fortificacions" i deixem a la dreta el circuit n ° 2 "Camí del Ticou".  Seguim la ruta i tindrem Mont-Lluís a la vista.

La resta del camí ens durà de tornada al punt d'origen.

[Per a dispositius mòbils, veureu millor aquest mapa en posició horitzontal]